Booooring.

Möh, jag har tråkigt. Sitter i skolan och väntar på att tiden ska gå i princip. Therese slutar tjugo i tre borta i Bromsten, sen ska hon ta sig in till stan också. Lär väl vara en timme kvar innan jag träffar henne iallafall. Hade tankar förut på att åka in till stan innan och leta jeans, men sen kom jag på att jag inte orkade det =p

Idag var spanskan faktiskt helt okej, jag lyckades skriva ett recept på köttfärspaj. På spanska! Det var duktigt av mig. Och på historian var jag och Felicia, eller mest Felicia, elaka mot Anna och Ina. Vi målade fina teckningar iallafall :D

Imorgon är det alla hjärtans dag. Och jag orkar inte ens reflektera över det. Bara ännu en dag för alla affärer att tjäna pengar på alla stackars kärlekssjuka människor som tror att de bevisar sin kärlek till någon annan genom att köpa något till den på alla hjärtans dag. Om man ska köpa något kan man väl göra det någon annan dag, när ingen annan gör det? Liksom, hur kul är det att bli uppvaktad samma dag som alla andra? :o Eller så är det för att jag är singel, jag vet inte =p

Jag har inget vettigt att skriva egentligen. Det snö/regnar ute. Det blir inget fjällen i år, det är lite tråkigt. Fast på ett sätt skönt, man slipper all kyla och alla kläder och alla förbannade besök i den där skidshopen :D Men det är jävligt roligt där uppe alltså. Jag kommer nog bli ganska så rastlös på sportlovet är jag rädd. Men det är väl smällar man får ta ^^,

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag håller faktiskt med dig, är också lite anti alla hjärtans dag. Den har förlorat sin mening. Nu är det inte lika fint längre, nu ska alla bara ha massor med saker, annars känner man sig inte älskad. och det är tragiskt. usch på alla hjärtans dag!

Postat av: Elin

Har alla hjärtans dag nånsin haft nån mening som har gått förlorad Felicia?

2007-02-13 @ 20:16:47
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: felicia

Japp, för föera hundra år sedan hade den någon betydelse.. har hört att den var en präst som vigde alla..

2007-02-13 @ 21:44:18
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback