Det ÄR en kanin!

Hahahahahaha jag har sett Huggefilmen :D Jag skrattade så jag grät, herregud vad roligt. Jag börjar fan garva nu när jag tänker på det. Ja shit alltså.. Tack Oliver för att du tog in Hugge i våra liv! =p

Kvällen igår blev riktigt trevlig faktiskt, Elin ringde och sa att hon och hennes pappa var i Täby och de kom och plockade upp mig här så åkte vi ut till henne. Middag med Elins familj, vilket var en upplevelse och sen gick vi och mötte Carro =) Vi chillade och tittade på bilder och filmer på Elins dator, sen spelade vi Rita och Gissa. Haha, det var fett roligt :D Carro tycker Sitting Bull är en kanin och jag ritar dinosauriehästar.. Det kommer nog upp en bild på min häst här senare, jag har den på mobilen men ligger i sängen och orkar inte hämta sladden på skrivbordet =p Den slår nog tillochmed Fredriks ko. Så illa är det. Och jag är mest stolt över att jag lyckades gissa när Elin ritade 'Väck aldrig den björn som sover'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback