Don't lie to me.

Haha, det är inte varje dag man blir väckt av sin granne.. Kan meddela att det inte är så kul heller. Anticimex har varit i alla lägenheter, så vi hade lämnat ut våran nyckel och han skulle lämna tillbaka den. Haha, han såg nog att jag var helt nyvaken, han verkade lite besvärad och avslutade med 'hoppas jag inte störde..' Men det gjorde han inte, annars hade jag sovit än, och det hade ju inte varit så bra. Började titta på skidskytte och det var en svensk som ledde ett bra tag, tills han bommade tre skott på sista skjutningen.. Då somnade jag och nu vet jag inte vem som vann :D Jävla granne, han skulle kommit tidigare! =p Fast iofs, han tittade kanske också på det.. Jaja. Vaken är jag iaf.

Och dagens spanskalektion... Herregud. Snacka om nervsammanbrott. Jag får myror i hela kroppen av den där läraren. Han är så irriterande långsam och så oerhört övertydlig. Som att vi går på sexårs förklarar han allt jääääättenoggrant. Så att alla hänger med. Det är viktigt såhär i början. Det tog honom en kvart att läsa igenom målen för spanska steg 2. Det var typ sju meningar. Han förklarade väldigt ingående ord som muntligt och skriftligt. Tror han vi är helt jävla pantade eller?! Nej, hua. Hoppas han bättrar sig, annars kommer dom där lektionerna bli en riktig jävla pina igen..

Kommentarer
Postat av: Ina

vem var grannen? var det erik!? :O (eller, var det erik den mystiska unga killen hette?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback