En sockerkaka kanske?

Finns det ingen frivillig därute som vill göra min spanskaläxa och min historialäxa? Som tack kan jag erbjuda mig att baka en sockerkaka eller liknande. Jag tror jag är bra på det. Jag har aldrig provat, men säg nåt jag är dålig på liksom :o Inte på att baka sockerkaka iallafall! Fast det är okej att göra mina läxor i utbyte mot ingenting alls också, så kan jag effektivisera tiden och sova medan eller något. Min säng är oerhört lockande nära, men det vore bara dumt att lägga sig i den. Då somnar jag ju, och då kommer jag vara jätteseg sen, och så kommer jag verkligen inte få nånting gjort. Och när jag tänker på hur tidigt jag måste gå upp på lördag blir jag ännu tröttare. Hua. Haha, jag har inget vettigt att skriva egentligen, men jag har så jävla tråkigt och vill verkligen verkligen inte plugga. Så då låter jag bli genom att skriva här. Jättelogiskt. Frågan är vad man ska börja med också; spanskan som är så oerhört jävla svår att jag kommer bli irriterad och ge upp, eller historian som är så förbannat jävla tråkig att jag kommer bli utmattad och inte orka göra spanskan.. =p Batterierna till min kamera är slut också. Och laddaren är hos pappa. Och jag kommer verkligen verkligen behöva använda den i helgen. Frågan är helt enkelt; vem vill åka och hämta kameraladdaren hos min pappa? Den som gör det kan få en sockerkaka av mig. Höhö, märkte ni nu hur fint jag band ihop det här inlägget? :D Det betyder att jag ska sluta skriva nu, annars måste jag hitta på  nåt mer om sockerkakor, och det har jag inte fantasi till.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Ina

hahahahah! ibland är du så sjukt rolig att man sitter å skrattar rakt ut, här för sig själv

fast sen skäms man lite för att man gjorde det, när mamma knackar på och frågar vad som är fel ^^

Postat av: Elin

Haha jaaag vill ha en sockerkaka!

2007-02-05 @ 20:10:24
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jaaag vill ha en sockerkaka!

2007-02-05 @ 20:10:51
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jaaag vill ha en sockerkaka!

2007-02-05 @ 20:11:11
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Elin

Haha yeeey, nu förstår jag att du har många kommentarer Cissi..damnit, fan vad segt det gick o publicera så ja tryckte flera gånger ^^

2007-02-05 @ 20:13:51
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback