Forget.

Här borde jag väl skriva också, trots att jag är helt slut. Har tränat, och det var jättetråkigt. Det är tråkigt att stå i mål, jag vill spela ute. Möh. Innan dess var jag hos Anna och bakade, det var desto trevligare. När jag väl hade kommit dit. Lyckades åka bussen åt fel håll i 20 minuter först. Och fick vänta en kvart på bussen tillbaka, så det tog mig nästan två timmar att åka dit.. Var måttligt irriterad kan jag säga. Och igårkväll var vi hemma hos Malins kompis Becca, som inte själv var hemma, men vi var i hennes lägenhet. Tittade på Hot Shot som måste vara en av världens roligaste filmer nånsin. Helt sjukt. Jag slocknade lite halvt vid tio, kvart i elva somnade jag nog helt tills Johanna väckte mig kvart över när vi skulle gå. Jag var ganska trött ^^ Det är jag nu med.

Och jag hade chansen. Och jag tog den inte. Jag tar aldrig några chanser. Och jag hatar mig själv för det. Jag är så dålig, jag är så feg. Jag orkar inte lova mig själv att jag ska berätta det nu, jag orkar inte ta ansvar. Jag orkar inte ha det på tungan, ångra mig och bli besviken på mig själv för att jag inte tog chansen. Ni får veta på nåt annat sätt. Typ.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du e underbar! Ibland ska man inte berätta saker som man inte klarar av att berätta. Låt det ta den tid det tar. Du är underbar ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback