Good sign.

Sportlov sa ni? Hittils har jag väl inte levt upp till det särskilt mycket, om inte träningen i söndags och pulkaåkningen igår räknas. Och det gör dom inte. Men imorgon blir det ändring, då fan ska det sportas! Först ska jag få spö av brorsan i badminton, och sen ska jag spela fotboll på kvällen. Eventuellt ska jag simma med Felicia och Ina också, men jag tror jag hoppar det.. Nån måtta får det faktiskt vara ^^

Usch vad dåligt humör jag varit på idag, verkligen.. Men det försvann när jag fick träffa Elin och Felicia, och Elins bror. Ni är så bra, ni får mig verkligen att tänka på annat, ni bryr er verkligen inte om ifall jag egentligen inte orkar. Ni struntar i det och kör på ändå, och det är det som gör det så himla bra. Som gör er så himla bra, att ni orkar med mig. Jag är så tacksam för att ni kommit in i mitt liv, för ni har förändrat det. <3 <3

För övrigt vill jag att det ska bli den fjärde april. Och den nionde. Meow, början på april kommer bli bäst :D Och då är det vår också. Hoppas jag. Det är bara en månad kvar, sen är det här hemska förhoppningsvis över.. En månad. Det har gått galet fort, den här vintern har bara försvunnit och jag är väldigt glad över det. Samtidigt som jag är väldigt rädd för att sommaren kommer gå ännu fortare =/

Jag har paxat framsätet i bilen när vi åker till Kolmården också! Bara så ni vet! Nu har vi bevis på det, nu kan ingen bråka med mig. Jag ska sitta fram. Yes.

Kommentarer
Postat av: felicia

Cissi, du behöver inte posta tre exakt liakdana inlägg, för jag tror att vi förstår ändå (:

Postat av: Cissi

Möh, bara för jag tyckte om majs igårkväll!

2007-02-28 @ 12:21:33
Postat av: Elin

JAAA Cissi har paxat framsätet, hojn var först =P så det så! Och det e JAG som bestämmer :P

2007-02-28 @ 12:50:21
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: felicia

jag villocskå till kolmården :(

2007-02-28 @ 15:11:34
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja felicia, men vet du vad?
I en bild finns det fler än två säten =/ Så du fååår plts :D

2007-02-28 @ 20:38:32
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: felicia

Haha, finsn det flera säten i en bild, vad coolt elin :P

2007-02-28 @ 21:04:13
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback