I don't believe in anything.

Mja, det enda roliga idag var väl när vi åkte hem från skolan. Jag och Felicia har äntligen fått svar på varför allt är som det är! Vi har fått svar på våra liv, och det är tack vare Ina och Anna. Eller, egentligen är det ju tack vare mig och Felicia, för det var vi som kom på allt från början. Men de sa det sista, det som gav oss en 'aha-upplevelse'. Dessutom är det en grej som jag och Felicia inte kan berätta för Ina och Anna, för då kommer hela deras värld rasa. Och om vi skulle berätta det skulle det leda till det ena som skulle leda till det andra, och vi tror inte att det skulle sluta så bra.. (Haha, jag hoppas alla förstår att jag skriver det här enbart för att det bara är jag och Felicia som förstår! We've got the power!)

Ikväll är en sån kväll när jag inte mår dåligt av ensamheten. Det är inte ofta jag gör det, men ibland blir den outhärdlig. Ikväll kommer den inte bli det, ikväll kommer den vara min vän. Det känns bra. Ska leta upp massa bra musik och bara vara. Jag ska förgylla min dörr med ett citat också. Sen ska jag prata med både Therese och Johanna, för det behövs.


För det är bara så det är ibland.
Livet.

Kommentarer
Postat av: felicia

haha.. det är nästan så att jag själv inte förstår för det var så himla komlicerat :D

Postat av: Anna

Haha! nu kommer det fram! ni vet inte ens själva vad grejen är :P moahaha

2007-02-09 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback