"Jag har inget etniskt ursprung.." - Ina

Yes, jag sitter i skolan! Var lite orolig imorse, kändes som hälften av gruppen gick vilse från Saltsjöbanan.. Iallafall så försvann både Anna, Ina och Felicia :o Anna och Ina kom till rätta sen iallafall, och jag hoppas att Felicia också gjorde det :D

Jag har ont i hela kroppen idag; i knäna, i axeln och framförallt så tror jag att jag har världens jävla blåmärke på sidan av mitt högra lår.. Varför? Jo, min målvaktstränare är så himla snäll så han bestämde att vi skulle träna på min balans och stadighet, så han sprang med typ full fart in i mig i 20 minuter igår.. Givande? Ehm, jag hoppas det. Jag och Fanny gjorde även lite fynd på planen, som vi först tänkte slå in och ge till Ubbe på söndag. Men jag ångrade mig. Det känns även som min helg kommer bestå av ganska mycket tränande.. Fredag judo, lördag match och badminton med bror och söndag träning. Och sen måndag gympa. Jag mår bra av att träna. Oftast :) Det är nog för att jag blir så himla glad av att vara där och gör det roligt. Liksom, hur många skulle ligga och asgarva med kramp i foten? JAG! :D

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag hittade rätt, jag är ju inte dum heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback