Life goes on.

Kvällen igår blev helt lyckad till slut ändå :) Galet roligt vi hade, filmen var helt sjuk :D Vi garvade konstant, från att den började med att man såg hur ett tunnelbanetåg åkte (vad det nu var för kul med det.. Det var nåt nån sa tror jag..) till sista repliken. Och det var inga 'hehe' skratt, utan riktiga jävla asgarv :D Jättehärligt.
Idag bar det av hem till Malin, där jag till en början var helt ensam med Malin, sen blev jag lämnad HELT ensam :o Fast sen kom Sanna och Amanda, och till slut även Malin och Simon, som hon hade varit inne på centralen och hämtat =p Vi bakade en kladdkaka och hade trevligt :)

Mina planer för kvällen försvann också, av helt förståeliga skäl. Jag vet exakt känslan, och jag beundrar dig för att du vågar säga ifrån. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir kanske till att bara ta det lugnt här hemma. Får se hur det blir (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback