Sommaren dör och min rastlöshet är min.

Haha, det känns jätteudda att ha träningsverk i bara höger arm. Inte vänster.. Jag ville bara berätta det =p

Ligger i min säng och lyssnar på Winnerbäck (jag tänkte skriva Lasse, men så kom jag ihåg diskussionen om han och Lasse Lindh och att det blev förvirrande och jag orkade inte vara förvirrande så jag skrev Winnerbäck. Nu vet ni det också) och så samlar jag kraft. Antingen till att städa eller att plugga, jag har inte bestämt mig ännu. Klä på mig måste jag också, men det är inte lika ansträngande.. Vännerna kommer redan vid halv tre - tre, så jag måste vara ganska effektiv sen när jag samlat kraft, så jag hinner göra allt jag tänkt mig innan de kommer. Kul som fan ska det bli, även om vi inte blir riktigt lika många som jag hoppats. Madde försvinner efter ett par timmar, och så kunde inte Jonas komma. Annars är det järngänget ;D Åh så kul det ska bli.

Kvällen igår var också rätt kul, 18-årskalas hemma hos Sannas vän i Råsunda. Tänk, jag hade nära hem för en gångs skull! Vi umgicks och lekte lite 'jag har aldrig..' och Felicia fuskade och drack cola =p Fast det handlade om principer, så det var okej ;D hon Elin och Anna drog senare iväg bort till Bagarmossen på nån fest och jag hade hängt med om vi varit nån annan stans, men nu när jag äntligen för en gångs skull hade nära hem så orkade jag inte åka iväg nånstans. Så det blev en tidig kväll :) Men kul var det! =)

Stolpe ut.
(haha, Ina, jag har glömt att använda det. Nu kom jag ihåg. Jag ska försöka använda det i varje inlägg :D)

Kommentarer
Postat av: Ina

haha äntligen! BRA cissi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback