We all wanna be big big big stars.

Först och främst: Grattis Micke på 18-årsdagen! :D

Sen har den här måndagen varit ungefär lika jobbig som alla andra måndagar. Det är alltså helt sjukt jobbigt att ha psykologi i två timmar efter man simmat, och sen käka lunch. Man lever knappt när man går till matsalen.. Men det var faktiskt kul att simma, även om 30 längder är det längsta jag nånsin simmat i sträck tror jag. Haha, nej jag brukar inte simma :D Men jag funderar fan på att börja göra det lite ibland, det är lite avslappnande. Öhm. Nånstans iallafall.. Sen hade vi kul på engelskan också, 'vilka djur finns på bondgården?' Moget värre.

Nu har jag precis suttit på kansliet tillsammans med mitt lag och innebandydamerna i över två timmar och lyssnat på en tjej som föreläste om kost. Visst, jätteintressant. Om man inte redan hört allt typ tusen gånger. Snacka om slöseri med tid liksom :o Men jag och Sara hade kul ibland iallafall, länge sen jag träffade henne. Therese var där också ska jag väl nämna, och vi bestämde även via lappskickande att vi ska ses på torsdag. Så kul hade vi liksom. Jag ritade en fin teckning dessutom. Eller inte. Nej på vettigare sätt kunde jag spenderat min måndagskväll. That's life. Nu ska jag titta på Ett herrans liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback