A promise is a promise.

Felicia, det har kommit massa snö nu. Jag lovar att det är för din skull, och jag hoppas för ditt eget bästa att du är GLAD NU!! Det är fint så länge man sitter inomhus. Eller leker med Therese och hennes hund i snön, då är det också ganska kul :) Vi hade riktigt trevligt igår, en hel del skrattattacker.. Som till exempel när vi hade satt in kladdkakan i ugnen kläcker Therese ur sig; du vet att det inte ska vara bakpulver i va? Jag hade inte ens märkt att hon tog i det.. Men det slutade lyckligt ändå, den blev god =)

Vi skulle ju klippa och klistra.. Hua, det var inte det lättaste, värsta matteuppgiften ju! Vi gav upp efter en och en halv timme, och kom överens om att hennes lärare fick lösa det istället.. ^^ Sen var Therese även orolig för att hennes föräldrar skulle tro att hon knarkade. Hahaha, jag orkar inte dra bakgrunden, men det var väl ändå ganska befogat att tro det :D Aaah vad jag älskar dig vännen.

Nu ska jag nog klä på mig, ska ju trots allt äta middag om typ två timmar.. Ska spela match vid sex. KUL! I typ tre decimeter snö. Jag vill inteeeee. Ångest ångest ångest ångest. Jag kommer vara sämst. Och så kommer jag vara på jättedåligt humör ikväll, jag som varit så glad hela helgen.. Och så måste jag fortsätta på matteprovet nu också, som jag började på igår. Jag kommer få IG, jag har glömt allt hur man gör och alla svar blir helt konstiga.. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är jätte glad nu :) jag ska också göra en snögubbe ikväll :D

Postat av: Elin

haha ja matteprovet var visst inte så enkelt som jag hade tänkt mig. Charlotte hade visst verkligen tänkt efter att det inte skulle vara så lätt o "bara" titta i boken...gaaalet om man hade fått det där på ett klassrumsprov!!

2007-01-21 @ 20:20:43
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback