Älskade älskade.

Jag måste bara berätta att jag är jättejätteglad nu! :) Satt och tittade på Brainiac, som för övrigt är ett skitkul program! Dom gör massa experiment som jag alltid undrat över, och nu har jag svar på allt. Så en vacker dag ska jag ta med alla mina vänner till ett elstängsel, det verkade roligast. Höhö =p Sen mitt i det ringde min bror, som jag inte pratat med/träffat på hur länge som helst. Vi pratade i telefon i en halvtimme. Och då ska väl nämnas att han är ungefär lika dålig som jag är på att prata i telefon, så det var jättetrevligt =) Och när han frågade vad pappa gjorde i Malmö kom jag på att jag inte har nån aning alls om det.. Ehm, det känns bra. Han kommer hem imorgon iallafall =p Och NU, så berättade Ina att vi ska ha singstarkväll imorgon hemma hos Elins bror :D Fett kul! Jag har aldrig vågat försöka mig på singstar, men om jag får sjunga mot Felicia ska jag nog våga, jag har hört rykten om att hon är dålig :D Och Ina kommer såklart vinna. Men det är bara för hon har sjungit i kör med Jesus. Eller nästan iallafall. Fusk. Kul ska det bli iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: felicia

hihi.. hoppas jag vinner över dig (a)

Postat av: Anonym

Haha jag såg också det där med elstängslet! :D Skitkul, vi borde testa någon dag!

2007-01-26 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback