Drog.

Felfelfelfelfel!! Ni som har gissat hittils, alltså Ina och Elin som varit modiga, har fel. Alltså kan ni som inte har gissat nu börja med uteslutningsmetoden, det är inte Fagersjö. Då är det nog nåt av dom andra :D Fortsätt gissa vafan, fina priser finns att vinna. Öhm.

Åååh, jag hade träning idag. Hade ont i magen innan, jag ville inte, men sen när jag väl var där. Åh så kul vi hade. Vi var inte så många, och vi satt och chillade innan och efter i omklädningsrummet och pratade om ganska korkade saker. Vi är bra på det i mitt lag. Det kan omöjligt finnas en bättre blanding människor. Meow.

Fikade med Johanna idag också, det var trevligt :) Först tappade vi bort varandra på Slussen, men det löste sig efter mycket om och men =p Vi var även ute och promenerade i snöstormen och att jag aldrig lär mig! Man ska inte ha Converse när det är såhär kallt, inte utan varma sockor i iallafall. Och det hade ju inte jag såklart. Fråga inte varför, när det var tolv minus ute imorse. Men man lär sig ju inte av sina misstag, så..

"Och Floden Jordan, som är döpt efter basketspelaren Micheal Jordan.."

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hittade min vante! nu slipper jag efterlysa den .. :P

2007-01-24 @ 22:16:00
Postat av: Elin

vem e micke som gissade på älta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback