Förlåt.

Aaah! Jag blir tokig! Jag är så jävla klantig! Fast å andra sidan förstår jag faktiskt inte hur du kan tro att det handlar om dig, du kan inte ha läst hela inlägget :o Iallafall så har jag lyckats, än en gång, med att få dig att hata mig eller vad fan du gör.. Idiotisk är jag i vilket fall, men vad fan skulle jag göra? Av lögnen hade du blivit så himla sårad, men du blev ännu mer sårad av sanningen.. Och även om jag undanhållit sanningen från dig, har jag gjort det jag tyckte var det rätta. Du frågade inte, och jag såg ingen anledning till att berätta det. Det skulle du nog tagit ännu hårdare, om jag bara helt plötsligt på tal om ingenting hade berättat. Nu fick du veta, och du reagerade i princip så som jag väntat mig. Jag hoppas bara inte att du gör nåt dumt, för det kan jag, än en gång, inte leva med. Det enda jag kan hoppas på är väl att du förstår mig, för du har ju gjort i princip samma sak mot mig för ungefär ganska exakt två år sen. Och faktiskt så spelar det väl ingen roll vem jag träffar vad jag gör med den jag träffar, jag har ett liv här, och du har ditt liv där. Med din flickvän.



Tack Elin för att du bryr dig och för att du förstår.


Kommentarer
Postat av: Elin

Finns alltid här...du är speciell för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback