Göteborgsposten Anna, Göteborgsposten!

Lista 1:

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Ehm, ytterst tveksamt..
Brukar du sjunga i duschen? Nej det vågar jag inte, jag vet att det hörs i grannen ovanförs badrum då också =p
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll såklart! Sen är all sport kul. Förutom hästhoppning och backhoppning. Men det är inga sporter^^
Vad är viktigast för dig? Att mina vänner och min familj mår bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Nej, icke!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Bra fråga. Köpa en lägenhet kanske.
Vad är det bästa med julafton? Det finns inget bra med julafton.
Tänker du mycket på ditt utseende? Det händer väl.
Vad får dig att slappna av? Fotboll/träna.
Tänker du ofta på sex? Haha, det vill ni bra gärna veta va? ;D
Är du skyldig någon pengar? Jag är skyldig Johanna 30 kr, men tänkte kompensera det med att bjuda henne på fika när hon har tid. Fast det vet hon inte ännu, så säg inget :D
Är du mörkrädd? Neeej.
Vilken färg är snyggast? Brun, svart, grå. Jag vet inte, finns många.
Tycker du matte är svårt? Ehm. Matte är typ omöjligt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, så länge det är snyggt funkar det ju.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Oj. En resa kanske. Eller en villa med tillhörande stor tomt och möbler och allt. Det vore nice.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Beror på när jag gått och lagt mig, mellan elva och två kanske..
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På ingen alls. Kanske på mig själv, men inte så det märks. Och misstolka inte nu :o
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Varför då? Folk gör väl vad dom vill, det är deras ansvar.
Har du piercing? Nej
Bråkar du och dina syskon ofta? Nope, nästan aldrig.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Det finns ett par stycken som är riktigt jävla viktiga för mig. Typ sånna jag inte skulle överleva utan, och förhoppningsvis vet dom vilka dom är.
Läser du ofta böcker? Det händer faktiskt
Vad föredrar du för sorts filmer? Typ djupa filmer tycker jag är bra^^
Vad slösar du mest pengar på? Haha, ingenting :D
Vill du gifta dig? Jag vet inte.. Kanske.
Vill du ha barn? Kanske, jag vet inte här heller. Jag tycker inte om framtiden.
Vilka tv-program som går just nu tycker du om? Haha, bra fråga :D Simpsons kollar jag på. Och ett herrans liv :)
Vilka länder har du varit i? Oj. Finland x2, Danmark, Italien, England x3, Spanien x2, Grekland x3, Cypern. Tror jag. Har säkert missat nåt.
Solar du ofta? På sommaren gör jag det när det är sol, ja.
Var badar du helst? I vattnet?
Vad använder du för droger? Höhö. ;D
Vilka djur är du mest rädd för? Myror är obehagliga. Sen skulle det ju inte vara sådär jävla kul att möta typ en noshörning på väg till tunnelbanan. Men jag tror inte jag är så rädd för dom, jag vet inte faktiskt.
Vad tycker du om monarkin? Kungen är cool. Eller nåt?
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite tyska och ytterst lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Har fått sy i hakan en gång, och brutit foten en annan gång.
Vilken kändis är hetast? Öhm.. Frank Iero är fett het. Annars är jag inte så bra på kändisar =p
Gillar du att dansa? Hahahaha.
Vad har du för klädstil? Oj. Typ baggy-jeans och linne.
Är du flygrädd? Nej, inte för vanliga plan. Men små propellerplan skulle jag nog ha svårt att flyga tror jag..
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's! :D
Tror du på ett liv efter döden? Njae.. Jag vet inte.
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag sörplar inte kaffe alls.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vill du gå ner i vikt? Vem vill inte?
Vad har du för personlighet? Haha, scizo? Nej men jag är väl som mina tränare beskrev 'en känslig men mycket stark person.' Och det stämmer väl. Jag har väl en del humor också, ganska konstig humor.
Har du varit deprimerad? Det beror väl på, jag har ju inte blivit diagnostiserad som deprimerad direkt.
Tycker du om sushi? Aldrig smakat, men det verkar läskigt.
Tror du på livslång kärlek? HA! In my ass.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Nope.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Hahah, det räcker med att tvingas gå på judo varje fredag =p
Har du tandläkarskräck? Nej min tandläkare är snäll :)
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Jag är nog mer åt kvällshållet, fast jag är duktig på att gå upp på morgonen också.
Vilken hårfärg har du naturellt? Blont.
Biter du på naglarna? Näej.
Är du beroende av något? Dig? Eller fotboll kanske. Och musik. Och skratt.
Hur ofta motionerar du? Tre gånger i veckan plus gympa en gång. Fyra blir det! YES! Spår fyra för mig!

Lista 2:

Tio första:

Första bästa kompis:
Det var nog Madde eller Niklas. Fast den första jag delade hjärta med var Therese ^^
Första bil: Ja, jag har ju körkort också.
Första kärlek: Jesper.
Första husdjur: Hahaha, en vattensköldpadda som gick mot ett hemskt öde. :D
Första semestern: Oj.. Det var nog nånstans som jag inte kommer ihåg =p
Första jobb: Räknas prao? Isf skansen.
Första köpta skiva: Don't remember.
Första piercing: Har bara hål i öronen, och det räknas ju inte.
Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Cider.
Sista bilfärd: Nyss med pappa.
Sista filmen du såg: Det var nog Sällskapsresan i fredags hos Elin =)
Sista bubbelbadet: Någon månad sen.
Sista spelade cd: Just nu: Lars Winnerbäcks Kom
Sista gången du grät: Igårkväll..
Sista måltiden: Värsta goda baguetten alldeles nyss

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Jag dejtar inte^^
Blivit arresterad? Neeej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej, inte det heller tror jag..
Varit på tv? Jafan! Flera gånger ;D
Fått ditt hjärta krossat? Dum fråga?
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr har jag nog det.
Haft ett one night stand? Näej. Eller. Jag vet inte =p
Busringt till nån? Haha, that's life :D

Fyra personer du kan berätta allt för:

Fyra? Ehm, förlåt om jag gör er besvikna. Ingen.

Tre val:

Svart eller vit? Tillsammans blir det grått! Öhm.. =p
Sommar eller vinter? Sommar sommar sommar sommar!
Choklad eller chips? Choklad
Att göra innan du dör:
Leva.

Lista 3:


Hur många nycklar finns det på din knippa?
Tre hemnycklar, en portnyckel, en postlådenyckel, en soprumsnyckel, en skåpnyckel, två cykelnycklar och en hänglåsnyckel. Det blir tio nycklar :D

Vilken svordom använder du mest? Faan tror jag.
Äger du en iPod? Näej.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu 07:15, för det var då jag gick upp imorse.

Hur många resväskor äger du? Jag äger ingen personligen, nej.

Använder du flip-flops även när det är kallt ute? Jag funtar på att börja, min målvaktstränare säger att om man gör det fryser man aldrig om fötterna sen :D

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vilket humör jag är på..

Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, JA :D Min tränare ett antal gånger =p
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Näej.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig grön mjölk är så jävla gott.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hmm.. Det är iofs bara tisdag, och igår fick jag inte veta några hemligheter, och inte idag heller, så nej :o
När var senast någon stötte på dig? Hahaha, det var den där snubben på tunnelbanan precis efter jul!

Vad åt du till middag? Igår? Pannbiff, potatis och sås.

Kan du vissla? Johanna, javisst kan jag det! (8)

Vem var den sista som ringde dig? Elin var det nog. Det är aldrig nån som ringer mig nästan =/

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Fritt fall är spännande ;D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag hoppas inte det, men det går ju inte att undvika.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det är sjutton meter brett och tjugo meter långt. Vafan? Sundbybergs centrum, leta själva.

Hur många syskon har du? Ett stycke storebror.

Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg inför alla jag inte känner..

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen..

När flög du senast? Till Göteborg i höstas.

Läser du för skojs skull? Om det finns något bra att läsa läser jag.

Har du gråtit offentligt? Ibland kan man inte hjälpa det på tunnelbanan..

Har du en stationär dator eller en laptop? Både och.

Vilka gör du, önskningar eller planer? Önskar.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid var väl att ta i?

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Inte som jag kan komma på specifikt.

Kan du kasta macka? Haha, lite kanske.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, varför?

Vad har du med dig in på bion? En vän och lite godis.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras? Ras? Jag är väl inget jävla djur?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Jag vet väl inte..

Har du en blogg? Ööööh, neeej?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Var? Är heter det väl? Svenska, engelska och psykologi.

Gillar du att flyga i flygplan? Det var väl ett jävla tjat om flygplan!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.

Vilken är din favoritdrink? Dricker inte drinkar särskilt ofta.

Vilken är din mammas hemstad? Stockholm/Söder.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Antingen typ åtta-tio eller två, allt däremellan gör mig jätteseg.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, inte särskilt =p

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Nej nej, jag är snäll :D

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Hahahah.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 år gammal.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jaa..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var nog Niklas.. =/

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer ganska bra överens med dom flesta tycker jag.

Gillar du senap? Det är inget jag äter varje dag nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag brukar inte prata med mig själv så ofta, men jag brukar tänka typ 'fucking jävla skitliv, kan inte allt bara ordna sig?' Och så blir allt bara ännu värre. Eller nåt =p

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaa!! Det vill jag! :D

Sover du på sida, mage eller rygg? Beror helt på. Brukar hinna ligga i alla lägen innan jag somnar =p

Tycker du om att krama folk? Det är trevligt (:

Skulle du säga att du är trendig? Haha, nej.

Äger du en digitalkamera? Yes.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Jag vet inte. Jag dejtar inte =p

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Har aldrig sett Star Wars.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Njae, inte så farligt.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Minns inte alla..

Tycker du att du är attraktiv? Verkligen inte.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Oj, det är väl upp till var och en?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Hahaha, nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag tror jag skulle hetat Alexander. Eller så var det min bror som skulle hetat så egentligen. Jag skulle först ha hetat Catrin, men jag såg inte ut som en sån, tack och lov =p


Kommentarer
Postat av: Ina

haha du är verkligen kungen av listor ^^ (eller, drottningen kanske..)

Postat av: felicia

Hur orkar du?

2007-01-23 @ 19:51:43
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Anna

Catrin? Nej oj vilken Cissi du är :P

2007-01-24 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback