"Hemligt"

Gårdagen flöt på jävligt fort, och helt plötsligt var det natt.. Inte vad jag hade räknat med liksom :o Efter skolan åkte jag, Anna och Felicia och fikade tillsammans med Annas vänner Christoffer och Nina. Hennes vänner Carina och Nencia kom sen också, det var väldigt trevligt tycker jag =) Dum som jag är tog jag inte med mig träningsgrejer till skolan, så jag var tvungen att åka hem och vända och sen åka till träningen, observera att jag itne ätit något annat än lunch och godis på eftermiddagen när jag skulle träna.. Ingen bra kombination alls, var helt utsvulten när jag kom  hem. Åt, duschade och fixade mig, sen bar det av till tunnelbanan igen! Yes vad jag gillar att åka tunnelbana! ;D Åkte ut till Elins bror som bor ännu mer i ingenstans än Elin. Liksom, när jag gick av bussen såg jag en statiolmack. Det var det enda.. Det ryktades om singstarkväll med en hel del folk, men när jag kom dit var det bara Elin, Carro och Ina där =/

Tydligen hade jag missat Jockes jättefulla granne som bjudit på både champange, cider och öl, men som dom skickat upp till sig sen när hans tjej kom hem och började kasta päron på honom. Eller nåt =p Singstar blev det inget heller, eftersom vi var tre tjejer, och tre tjejer med ett ofungerande playstation är ingen bra kombination. Men se på fan, sen när David och hans vän Milosh kom, då fick dom det att funka. Så först värmde vi upp med Tekken, sen blev det Singstar. Jag tänker inte nämna nåt om det, förutom att David mot Milosh i DIlevas 'Vem ska jag tro på' Var bland det värsta jag hört.. Herregud.

Hade iallafall galet roligt, igen, jag blir alltid så övertrött och helt flummig när jag är ute i Älta :s Och jag hade inte ens druckit märkbart mycket. Dessutom tycker jag att vi ska hålla en tyst minut för Carros kanin som dog för ett år sedan. Jag vet hur det känns =p

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjejen, skulle du kunna byta din rubrik? kan förklara senare...PUSSS

Postat av: Ina

HAHHAHA satt och skrattade rakt ut när jag läste det här ^^ kasta päron, dileva, döda kaniner.. hahaha

förestedn var vi FYRA tjejer och ett inte fungerande playstation.. FYRA! :P

2007-01-28 @ 03:02:49
URL: http://dearstockholm.blogspot.com
Postat av: Cissi

Nej men Ina, jag räknade ju inte med mig själv såklart, det gjorde ju inte Elin.. så varför skulle jag? =p
Och elin, jag ska byta rubrik, när blogg.se vill fungera lite snabbare :)

2007-01-28 @ 13:29:37
URL: http://esok.blogg.se
Postat av: Anna

Cathrin heter hon, men nära :) Och mandobiljetterna är slutsålda redan.. men du och jag ska ju på lassekonsert! :D

2007-01-29 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback