I don't..

Tävlingsstatus: Ni är sämst!

Underlig dag, den har liksom gått fort, fast ändå inte.. Vi var tre pers som var i tid på första lektionen, efter tio minuter var vi väl kanske sju. Haha, hej jag går i en morgontrött klass :D Jag, Micke och Anna satt och diskuterade min tävling, och Nina (lärare, världens sötaste för övrigt) hör typ delar av samtalet, som bland annat innehåller 'Fagesjö ska bort' för Anna och Micke trodde det. Haha, hon kommer helt förfärad fram och frågar; Ska Fagersjö bort?! Vi förklarar för henne vad det handlar om och hon blir lite lugnare, eftersom hon trodde att det skulle jämnas med marken. Det hade varit ganska udda.. =p 

Har också precis upptäckt att det inte alls är 18-årsgräns på Mando Diao, som alla snackat om.. Både Fanny och Anna har sagt det. Men här får man minsann kolla upp saker själv, för det är bara i baren man måste vara 18, logiskt nog ^^ På själva konserten är det 13 år, och det måste vi ju klara oss förbi..  Det vore illa om vi inte kom in :D Iallafall så ska jag och Anna gå nu, och säkert kommer Fanny och Marcela också gå, iallafall som det lät på Fanny igår =) Jag vill, för Mando är himlans bra, man blir så glad :D

Nu har jag inget mer att säga. Fortsätt gissa ni bara, ni kommer aldrig gissa rätt. För ni är för dåliga. Den enda som är bra är väl Anna, för hon vann i plump idag. Så egentligen behöver vi inte spela det nå mer den här terminen, eftersom det var målet att hon skulle vinna :o Haha, vad tråkigt.. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback