I will be the one that holds you in the end.

Anna: Det var inte jag som lekte Max. Det var Max som lekte mig, och då blev jag automatiskt Max.. Inget självvalt =/
Felicia: Myror är inte söta. Myror är äckliga och läskiga.

Seg dag. Först två timmar spanska med en lärare som tror att vi är typ tio bast.. Haha, han är så jävla udda. Men bättre än de vi haft hittils, så jag ska inte klaga ^^ Sen åt vi lunch, och sen hade vi historia. Träffade Anna och Ina för första gången på tre dagar :o Känns som det var jättejättelänge sen jag träffade dem, men det var ju bara i fredags.. Hum. Det var kul i vilket fall, och jag insåg vad som håller på att hända! Anna är på g med en jääävligt schizofren kille! Hon sa att hon satt och tittade på när tre killar spelade playstation. Erik Stefan Björn. Hallå. Snacka om att vara skicklig på att göra många saker samtidigt när man kan spela tv-spel mot sig själv :o

Efter skolan åkte jag in till stan och kikade efter jeans. Möh, jag vill inte ha jeans. Jag hittar ändå inga bra, alla är fula! Köpte en tröja iallafall. Och en hårspray. Sen gav jag nästan bort min penna till en tjej på tunnelbanan. Haha, det var jättegulligt, dom kom in tre tjejer i kanske elvaårsåldern och satte sig runt mig. Ånej tänkte jag, dom kommer låta som fan. ICKE! Alla tre drar upp skolböcker och sätter sig och pluggar :o Så jävla coolt, det är ju knappt att jag gör det på tunnelbanan, jag som ändå behöver. Nej, det var coolt. Svenska samhället går framåt ;D

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha.. Eriks stefan björnr, hömm.. vi borta titat lite närmre på honom.. det är farligt att vara schizofren.

Postat av: Elin

Jag tycker att jag e med mindre och mindre i din blogg...=( Betyder jag ingeeeenting för dig längre?!?! VAAAAH?!?! ERE SÅÅ DET ÄÄÄR!??

2007-01-30 @ 20:54:04
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Ina

haha om man inte känner till historien bakom Erik Stefan Björn verkar det inte alls konstigt att Anna spelade tv-spel med dom tre ;P

2007-01-30 @ 21:48:21
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback