If I fall, will you pick me up?

Fyfan vad jag hatar måndagar! Först gympa, det är kul, sen har man psykologi i två timmar innan man får äta.. Seriöst, mitt blodsocker är inte av den här världen, jag är så sjukt trött och orkeslös så det finns inte.. Kan inte vara nyttigt. Sen har vi engelska, den var iofs jävligt kul idag :D Jag gjorde misstaget att säga att det inte var jobbigt att vara lärare.. Sagt och gjort, Max tog min plats som elev och frågade massa dumma frågor medan jag fick vara lärare. Hahah, han är så skön den där :D Sen. Sen hade vi matte! Exakt vad man vill ha en måndageftermiddag klockan tjugo över två! Yes! Nej, fyfan vad jag hatar matte. Det är så himla himla svårt, och det är så jobbigt att koncentera sig så mycket =/ Pappa ska hjälpa mig ikväll. Tacka vet jag pappor :)

Har även klippt mig idag, och jag är riktigt riktigt nöjd faktiskt =) Inte alltid jag är det när jag går från frisören, och jag är alltid skitnervös innan jag går dit.. Man vet liksom inte vart det slutar =/ Men nu gick jag ju till mammas frisör, som även klippte mig när jag var liten. Hon är asbra, och snabbt gick det :o Hon klippte alltså frisyr på mig på en halvtimme.. Kommer kanske kanske en bild någon gång, om jag känner för det. Annars gör det inte det :D

Är rädd för att mina mardrömmar är påväg tillbaka.. Har sovit riktigt oroligt i två nätter nu. Jag vill inte =/

Kommentarer
Postat av: felicia

Vill du veta botemedlet emot mardömmar, du pratar om dom och berättar hur dom var. För då brukar dom oftast försvinna. Det gör det iaf för mig, sen måste jag påpeka att du var en väldigt duktigt lärare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback