Jag tror Anna åt soppa till middag. Vad tror du?

Haha, värdig dag. Kom till skolan vid nio, och jag och Sanna satt och hoppades på att en lastbil hade hamnat på tvären på vägen så att Tobbe inte skulle komma till lektionen så vi skulle slippa ha spanska. Och jag tror fan vi hade rätt, för i vilket fall så var spanskan inställd och det var bara att åka hem igen :D Eller, innan det så kopierade vi mitt kompendium till Felicia, och det är så coolt, jag blir lika imponerad varje gång att den lägger i rätt ordning och häftar av sig själv :D

Väl hemma möttes jag av en tant i trappuppgången som trodde jag var brevbäraren.. Hon var lite förvirrad.. Jag och pappa åkte en sväng till öb och köpte lite grejer som vi nog egentligen inte behövde. Bland annat en ny osthyvel eftersom den han fick av mig i julklapp var helt världelös. För den som är intresserad kan jag berätta att den här var lika jävla värdelös den =p Har inte gjort så mycket idag, hade hoppats på att Johanna skulle höra av sig så jag kunde åka in till stan, men hon har inte sagt ett knyst, så jag funtar på att ringa henne sen och skälla lite. Eller nåt. Neeej, det kommer jag ju inte göra :o Jag som är så snäll.

Ryktas om jättejättejättemånga minusgrader imorrn.. Jag vet inte om jag har nån lust med det. Det räcker med vinter nu, ge tillbaka det som var innan, lite halvkallt utan snö! Det var perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback