Just look away.

Igår gjorde jag inget vettigt alls på dagen, jag strövade runt och väntade på att det skulle bli kväll typ.. Pappa undrade vad det var med mig =p Åt jättejättegod mat med pappa, sen för att han inte skulle känna sig som en dålig pappa gick jag med på att låta honom skjutsa mig till Johanna.. Det var ganska kallt ute också, så det var rätt skönt måste jag medge =) Spenderade kvällen där, vi lagade mat till henne och Jacob, pratade och skrattade, och spelade tv-spel. Och så åt vi vaniljglass med jordgubbar, chokladsås och nonstop på! Det var galet gott :D Vi diskuterade även vilka djur som skulle vara konstiga att ha hemma, och kom nog fram till att det ultimata vore en struts eller en myra. Hahaha.

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller, sov tolv timmar inatt, vilket innebär att jag bara varit vaken i ungefär tre timmar än så länge.. Men det var skönt och välbehövligt att sova ut, jag ska ju trots allt träna om en timme. Hua. Inga underställskläder har jag heller, eftersom jag är så duktig och lämnar dom hos pappa. Yes! Har iallafall bakat muffins idag, som inte blev så goda. Dom såg mycket godare ut på bilden =/ Nån som vill köpa? :D haha. Nej. Det var inte kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2007-01-28 @ 16:33:48
Postat av: Ina

jag har myror hemma :O

Postat av: Anna

Jag med! :O
sen är vi ganska konstiga också Ina ;)

2007-01-28 @ 19:42:11
Postat av: felicia

Vill bara påpeka att myror är väldigt söta :D

2007-01-29 @ 19:45:18
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback