Men jag vill inte ta mig igenom någonting.

Alltså jag vill verkligen verkligen verkligen vinna dom där Lassebiljetterna! Det finns knappt att jag inte ska vinna.. I min hjärna har jag redan vunnit. Aaah, snälla låt mig vinna :(

Trevlig dag idag, det kan nog beskrivas med följande: Hugge! Hugge vänta!! Det utvecklades senare av mig och Elin till Hue, Hue vänta! Hahaha :D Peter var fett trevlig idag också, och jag fick veta att han har en hemlig nyckel :o Det går att öppna alla skåp i skolan  med den.. Är det bara jag som tycker Peter är lite fel person att ha hand om den nyckeln..? Sen såg jag Daniel riktigt arg för första gången :o Han brukar bara bli sådär jobbigt besviken.. Men jag tror inte det är så mycket effekt att vara besviken på en kopieringsapparat. Han var iallafall skitförbannad på den =p Och Max är verkligen helt seriös om att jag ska hålla i lektionen imorrn.. Jaja, det kan ju inte gå mer än åt helvete. Får se det som en kul grej. Eller nåt =)



Och någon slutar alltid älska först. Varför kan det aldrig vara jag?

Kommentarer
Postat av: Elin

SKiiiitbra att du ska ha lektionen!
Då kan du ge mig en vecka till med debattgrejen!!

Huuuue SNÄÄÄÄLLAA Huuuue!!

Postat av: Anonym

mig också! mig också! snäääääääääällaaa!

2007-02-01 @ 08:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback