Skitsport.

Åååh. Jag hatar hatar hatar hatar det här. Jag vill inte spela fotboll. Jag vill inte stå i mål. Jag vill inte vara dålig. Jag vill inte stuka fingrarna. Jag vill inte sätta min fot på en fotbollsplan igen. Det finns inte ord för hur jävla trött jag är på det där helvetet, jag vill itne uppleva den där förbannade jävla känslan. Jag vill lyckas nån gång, snälla låt mig lyckas ibland. För som det känns nu tänker jag lägga av med fotboll inom en snar framtid, men jag vet att jag inte kommer kunna. Det är som en drog för mig, jag måste ha min dos av fotboll och lagkompisar för att kunna andas, för att kunna få ett perspektiv på vardagen. Men samtidigt känns det ju så jääävla korkat att gå dit, det känns så korkat att ta den där dosen när man vet att man inte kommer må bra, när man vet att man kommer bli så ledsen. Det är som att ta droger, fast man aldrig vet om det kommer ta en upp i himlen, eller trycka ner en i helvetet. För vissa träningar är bara så himla underbara, medan andra inte går att beskriva med ord hur dåliga dom är. Därtill räknas matcher också. Jag blir tokig.



Och Carro. Jag vet att du inte tror att jag hörde/förstod. Men jag har förstått, jag har räknat ut vad som har hänt. Och jag blir så rädd. Vart i helvete ska det här sluta? Alla bara dör hela jävla tiden och jag är så trött på det också. Jag är så trött på den här orättvisan. Jag har inget mer att säga mer än att jag kan inte förstå det nånstans. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag orkar inte. kom och rädda mig från allt..

2007-01-22 @ 00:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback