Tomorrow.

Jag vill börja med att klargöra vad jag och Johanna menar som husdjur. Ett husdjur är något man skaffat sig frivilligt/fått av någon. Ett husdjur är något man matar och något som man ber sin granne ta hand om när man är på semester. Ett husdjur har ett namn och en egen matskål. Och det våran diskussion handlade mest om; man tar med sitt husdjur på promenad och på bussen. Så, Anna och Ina, ni som hade myror som husdjur. Kan ni inte vara gulliga och berätta vad de heter, vad de äter, vad era grannar tycker om dem och jag vill väldigt gärna följa med på myrpromenad någon dag! Väldigt gärna!

Sen så tycker jag inte om anonyma kommentarer.. Det är lite.. Hmm, obehagligt. Här är det någon som älskar mig, jag vet inte vem det är, och personen verkar inte vilja att jag ska veta det heller. Annars skulle han eller hon skriva sitt namn. Så hädan efter: skriv era namn så jag vet. Det blir så mycket enklare då, man slipper bli fundersam ;D

Och vem fan proppade min mp3 full med deppmusik?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback