Utskriftsversion från GöteborgsPosten.

Mohah, jag och Elin är mästare i badminton! Vi vann över alla! Både Ina och Anna, Sakis och Micke och Anna och Felicia. Vi är bäst helt enkelt. Och nästa vecka kan alla få revanch, men ni kommer inte lyckas. Vi kommer fortfarande vara bäst (H)

Hade även den bästa psykologilektionen idag med Mats, äntligen makes it sense. Så jäkla intressant och när vi skulle välja vad vi ville jobba med under terminen ville jag helst välja allt.. Aah, det är så kul! :D Och äntligen en bra lärare också, det finns inte en enda dålig lärare kvar på skolan, och det är så himla skönt. Älska <3

Mja, på engelskan förstod jag ännu mer att jag aldrig kommer klara nationella, och det berättade jag för Max, men han ville inte lyssna på det örat. Istället gjorde jag och Elin en hejaramsa till honom :D Jag tror han blev glad, och jag hoppas verkligen att han sparade den! Såhär gick den: Max säger krax när han äter lax med en sax och med sin kompis som är en tax som har paraflax och telefax som går till max. (Jag tror den var så.. Mitt minne är inte det bästa, inte när man är jättetrött.)

Copyright GöteborgsPosten. (hahahhaha, ingen kommer fatta förutom Anna :D det var ju galet roligt =p)


Ge mig styrka. Nånstans ifrån.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa komigen! Vi sviker inte varann! Du o jag mot resten nästa vecka igen ^^

Postat av: felicia

FUSK! vi spelade aldrig klart, sen när jag kom in i matchen blev vi grymma :D

2007-01-22 @ 20:47:35
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, vartifrån var den utskriven nu igen? jag minns inte ;)

2007-01-22 @ 23:16:31
Postat av: Ina

FUSK! ehm.. ja, fusk bara!
Cissi kom ihåg att du har lovat mig revansch, singelmatch, you and me!

2007-01-23 @ 00:20:15
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback