Believe in me.

Hjälp, vad har hänt med mig? Klockan är tio på morgonen och jag har redan hunnit ge mamma frukost på sängen, ätit frukost själv och städat mitt rum.. Snart ska jag borsta tänderna och klä på mig också, sen blir det balkongen för att få lite bränna iallafall. Det är ju kul att jag kommer behöva vara inomhus när det för en gångs skull är fint väder =/ Varför måste min mamma fylla år just idag? Jag hade ju kunnat bada eller nåt. Men icke. Möh.

Det blev inget badande igår.. På dagen var det ju molnigt och sen på kvällen blev det jättefint. Så då åkte vi iväg då istället, men det blåste ju typ storm, så det var inte direkt lockande att doppa sig.. Vi frös lagom mycket utan att vara blöta, så ^^ Men trevligt hade vi det, Felicia hade som vanligt med sig sjukt mycket ätbart och vi satt och tittade när solen gick ner :) Vi såg även en fyrkantig anka, en transvestit-båt, en igelkott och en råtta. Det var spännande ^^,


"Måste bara säga att det är så
sjukt härligt att ha en vän som
dig, för med dig är jag alltid
avslappnad och kan vara mig
själv (: du är en sådan sjukt
härlig människa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback