Find that happy place in your mind and stay there.

I try to stay focused.

På det som komma skall (haha, nu skrev jag som Peter pratar), på onsdag och jag är förundrad över hur en resa och en person kan få mig att känna mig såhär bra. Jag är glad och ingen kan ta ifrån mig den glädjen över att åka till Skövde. Och när jag säger ingen, så menar jag även ingen. För trots att livet suger ganska ofta och trots att jag ibland är så arg att jag vill sparka hårt på något så finns det människor som är bra och som sprider glädje. Både här i stan och i andra städer. Det är dem jag försöker fokusera på, de där glädjespridarna. För alla andra, alla som utsöndrar negativ energi (typ jag emellanåt) är inte värda min uppmärksamhet för tillfället. Det är inte värt att lägga ner tid på människor som bara drar ner mig ännu längre, när jag klarar det så bra själv.

Nu väntar vi på att bullarna ska jäsa klart så att de kan bli lite gräddade också, och för att fördriva tiden kan jag väl ladda upp lite bilder på bilddagboken. Det var ett jävla tag sen, men jag har helt enkelt inte haft lust. Nu har jag inte heller lust egentligen, men någon gång måste det ju göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback