I don't believe in anybody.

Kvällen/dagen blev inte som tänkt, inte alls faktiskt. Det enda som blev som det var tänkt var väl Felicia och potatisgratängen. Att springa imorse var en jävla plåga, mina benhinnor har kommit på att de finns och det känns.. Och det suger. Klippte mig också, och nu har jag inget hår kvar.. Jävla frisör.. Sen var ju tanken att jag och Felicia skulle bjuda Mathias och hans bror på middag, men vid fyra tog jag reda på att det inte blev så, vilket fick mitt humör att sjunka lite. Hade sett fram emot att träffa Mathias ju. Men vi bestämde att vi skulle laga mat ändå, och kom på att vi kunde bjuda hit lite annat folk. Iofs var det bara Elin som kom, men det är inte så bara det! Vi har haft en riktigt bra kväll, mycket skratt blev det. Maten, iallafall potatisgratängen som var det svåra, blev riktigt god och det är sant som det är sagt; jag och Felicia kan verkligen allt vi försöker oss på! Men nu väntar sängen, jag är trött och trots en bra kväll är humöret inte på topp. Den kunde ju trots allt blivit ännu bättre. Inget att göra åt, jag borde vänja mig. Imorgon blir det bad.

Onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback