Live your life.

Jag sov ett bra tag efter att jag fixat biljetterna kan jag meddela.. När jag vaknade tittade jag först på den vanliga klockan och tänkte att den måste gå fel. Så tittade jag på mobilen, men den var lika mycket. 14:37. Skönt tänkte jag, mat tänkte jag också. Jag var hungrig och åt jättegod frukost. Päronyoghurt med blåbär och nektarin i och två mackor med skinka och gurka på :) Sen var det bara att vänta ut dagen, la upp en hel del bilder på bilddagboken och lyssnade på musik och tittade på blixtrarna och åskan och regnet. Sen åkte jag in till stan och mötte Felicia, vi fikade, köpte udda godis och gick på bio. Det var läskigt. Sådär psykologiskt läskigt så det kryper i benen. Hua. Mamma fick möta mig vid pendeln sen. Nu ska jag snart sova igen tror jag. Grönan igår tog musten ur mig, men gud vad kul vi hade. Speciellt på kvällen när vi började bli övertrötta och när vi väntade på Johanna utanför entrén. Sjöng och lekte lekar och heja. Men det var lätt en av de bästa dagarna i sommar, tack <3

På tal om biljetterna i början så tog de slut på 16 minuter till Stockholm och Göteborg, och efter 45 minuter fanns det inte en enda biljett kvar i hela landet.. Jag är jävligt glad för att jag fick min. Jävligt glad.

Kommentarer
Postat av: Ina

haha, vad såg ni för film egentligen?
och föresten, gaalet med biljetterna :S 16 minuter? :S

2007-07-28 @ 01:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback