The most frightened face I've ever seen.

Det blev ingen badminton imorse. Först åkte vi bort till Sumpan, men där var det tvär-stängt, så då åkte vi till hallen i Spånga, men de öppnade inte förrän klockan 17. Surt. Så nu ska vi snart ut och springa istället. Jag orkar egentligen inte, jag har precis sovit i en och en halv timme i sällskap med Jens Lekman i stereon. Var inne i stan idag med Ina, och jag köpte den skivan och en födelsedagspresent till mamma.

Möh. Han sa att vi bara springer två och en halvan, men det räcker ju inte. Det går ju på tio minuter. Minst fem kilometer måste jag avverka idag och jag har ingen lust alls. Jävla badmintonhallar som inte har öppet. Imorse var jag ju pepp. Nu är jag så långt ifrån pepp man kan komma. Förhoppningsvis blir det bättre när jag kommer ut i spåret, men ändå.. Det är att ta sig dit som kraften krävs till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

christ, jävla träningsnarkoman ;)

2007-07-11 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback