Allting är försent.

Jag har lekt med Johanna två dagar i rad nu, det har varit roligt :) Igårkväll, öhm.. Tittade vi på finalen i nåt Talang 2007, sen gick vi på en långpromenad. Det var en mysig kväll och precis lagom vad jag orkade med.. Hade sovit två timmar på eftermiddagen så jag var lagom pigg. Det blev inget Lasse Lindh på Re:publik, jag hade aldrig pallat det, mådde alldeles för dåligt för att orka ta tag i och organisera. Det blev en lugn kväll i Sundby istället och det var vad som behövdes.

Idag gick jag upp kvart i elva, satte mig och gjorde en himla massa engelska, så nu är jag nästan klar. När jag hade tröttnat när klockan blev mot ett ringde jag Johanna och åkte över till henne igen. Vi solade och chillade mest, innan vi promenerade till Spånga station och hon åkte till jobbet. Jag blev lämnad ensam kvar, och här sitter jag nu, mätt och belåten och väntar på att fotbollen ska börja.

Vill även tacka Elin för att hon var så bra i skolan igår, trots min dåliga dag fick du mig att skratta, och det betydde oerhört mycket ska du veta. Du fick mig att tänka på annat och ångesten jag hade under natten försvann under iallafall ett par timmar. Tack <3

Match imorgon. Fotboll. Värme. Sol. Konstgräs. Yes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback