Bara stjärnorna och jag.

Ååh vad tråkigt det är! Jag gör ett arbete, jag orkar inte anstränga mig ett dugg, jag vet att jag kommer få G på det, det är omöjligt att jag får mer och IG har jag svårt att tro att jag får. Och får jag det, så synd då. Jag har iallafall gjort det och det är väl det som räknas om man vill ha högre än G på kursen. Men det är bara så jääävla tråkigt och all motivation är försvunnen, när det egentligen borde vara tvärt om när man vet att det är det sista stora arbetet på iallafall tre månader. Sen har jag klarat den här terminen, sen har jag klarat det här året. Det här jobbiga jävla året kommer jag ha klarat då. När jag är klar med jävla religionen och spanskan. Men det är ju så tråkigt! Jag har inte ens kommit halvvägs.. Och det är lockande att bara skita i det och ta ett G i religionskunskap. Men jag tänker inte göra det för jag tänker inte ha kämpat hela jävla året för ingenting. Och det är så svårt att skriva en uppsats helt fritt. Inga riktlinjer alls, inga krav på vad man ska ha med, inga frågeställningar att reflektera kring. Ingenting! Allt måste man komma på själv och det är ju jättesvårt! Blä säger jag bara! (Haha, det här var mest för att fördriva tid och för att få mig själv att inse att jag verkligen måste göra det där förbannade arbetet. Nu ska jag skriva ett par rader till.. Borde jag nämna att jag ändrat min frågeställning typ fem gånger..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback