"Ehm, var kommer det här håret ifrån..?"

Idag klippte jag Felicias hår.. Någonstans mitt i, när det såg som värst ut undrade jag hur det skulle sluta.. Anna grät av skratt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag undrar hur Felicia mådde.. =p Men jag lyckades lösa det, med lite tips från Anna, och till slut blev Felicia faktiskt nöjd med det! :o Men det är en stund jag kommer minnas när jag blir vuxen; jag Felicia och Anna i Felicias badrum lyssnandes på Westlife och klippandes hår. Det blev iofs ganska så mycket kortare än jag tänkt mig, men det var bara för jag var orutinerad och tog för mycket hår först.. Bilder dyker upp i bilddagboken sen när batteriet till kameran är laddat :)

Annars har jag inte gjort mycket idag, började till religionen där jag fick veckans chock.. Mitt religionsarbete som jag hatade och tyckte att jag gjorde jättedåligt, jag tyckte seriöst att det var det sämsta jag gjort, det fick vi tillbaka idag. Jag vågade inte titta på betyget så jag lät Elin titta först.. Hon sa lugnande; du kan titta, jag lovar. Jag fick VG+. Helt konstigt.. Men man ska inte klaga :) Sen lekte vi Jeapordy! Vi vann nästan.. Vi ledde hela tiden, fram till finalfrågan som var på ämnet Peter såklart.. Frågan var hur många poäng han hade läst eller nåt. Möh. Sen fick vi godis av Daniel på svenskan, trots att vi inte uppfyllt vår del i överenskommelsen. Men det var bara för att han skulle fått ont i magen annars =/ Och Max förlorade i pingis mot en etta! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback