Från himlen trillar spik ner..

Det här var det värsta jag varit med om. Seriöst. Jag vet att jag tjatat om dåliga domare i tidigare inlägg den här veckan. Glöm det! De där domarna har fan varit bra jämfört med puckot till domare vi hade idag.. Jag tänker inte ens försöka förklara vad han gjorde, jag kommer bara bli förbannad igen.. Men jag kan väl säga att det var en jääävla tur att vi vann, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Seriöst, jag hade nog skällt ut honom eller nåt. Så förbannat jävla dålig var han. Det finns inte ord. Jag vill aldrig mer ha med den domaren att göra, inte i nåt sammanhang. Vem fan har gett honom domarlicens undrar jag..?

Jag gjorde iallafall bra ifrån mig på matchen! Målgivande pass och allt ;D Från eget straffområde. Inte varje dag ^^ Nog om fotboll. Jag har brännmärken på benet och jag ska försöka sova. Sovmorgon imorgon och det är välbehövligt :) Imorgon är även dagen med stort D. Jag ska klippa Fesse.. Hjälp =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback