Infokomp :)

Jag tycker om min klass :) Eller, den delen av klassen som var med idag iallafall. En riktigt härlig dag, trots snålblåst och ganska mycket moln.. Och trots en förlust i brännboll med en poäng. En poäng! Vi var i Hagaparken och spelade brännboll, fotboll och så fikade vi också :) Daniel och Max spelade även tennis, jag undrar vem som vann.. ^^ Vet inte riktigt om man ska fråga det imorgon, med rädsla för att förstöra stämningen på avslutningen :D Fan, jag vill inte sluta tvåan.. Det är bara ett år kvar nu, ett ynka år som kommer gå så jävla fort, sen får vi inte komma tillbaka till skolan mer =/ Sen ska vi vara vuxna och veta vad vi ska göra med våra liv och tjäna egna pengar och aldrig mer tönta oss eller vara konstiga. Men det är ett år kvar, och det året ska bli ännu bättre än det här, det hoppas jag verkligen! Jag tycker bara om min skola så mycket, och som min mamma brukar säga; du har sån himla tur som får gå i en så bra skola. Och det har jag verkligen. <3

Kommentarer
Postat av: Ina

Fast tönta oss får vi göra ändå.. titta bara på Max och Daniel :)

2007-06-15 @ 00:47:38
Postat av: Äjlyn

Okeej så bara för att inte jag var med så tycker du inte om mig? =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback