Let them slip away.

Blä, precis vad jag inte behövde den här morgonen.. Inte en kotte från min klass var på Saltsjöbanan och ganska fort drog jag slutsatsen att jag missat nåt och att gympan antagligen var inställd. Jag ville inte stå ensam och se ut som en idiot där nere, så jag gick upp till skolan och hamnade här i friendsrummet där jag suttit en timme nu. Jag som verkligen skulle behövt sova imorse, sist jag tittade på klockan inatt var den 02:49. Så pigg är det sista jag är. Särskilt bra humör är jag inte heller på.. Jag vill sova.

Jag skulle följt med mamma, hennes syster och mina kusiner till Irland.. Det hade varit så mycket bättre tror jag. Dessutom är Lars Winnerbäck där och spelar in sitt album. Tänk om man skulle springa på honom liksom. Det skulle vara coolt.

Okej, en dryg halvtimme kvar till psykologin börjar. Det skulle bara fattas att Mats var sjuk också.. Då skulle jag ha åkt hit helt i onödan. Då skulle jag typ börja gråta, så trött är jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback