Som du sa, det är dags att dra.

Igår var trevligt. Grill, folk, fotboll framförallt, både spelande och tittande. Det var varmt och solsken, goda grillspett och en udda paj. Trevligt helt enkelt, även om jag var helt sjukt trött och slut i hela kroppen..

Idag var också trevligt, tillbaka i skolan och alla var på jättebra humör! Det märks att skolavslutningen närmar sig och att det är sommar ute :) Vi lekte i två timmar på pedagogiskt ledarskap, Nina tänkte släppa oss en timme för tidigt först, men vi protesterade för vi ville inte ha så lång rast.. Då lekte vi fem spalter istället, och jag var i lag med Nina. Höhö, det var roligt, hon är lika konstig som jag :D Samma humor också.. Det kanske är nåt man får av skolan :o Max och Daniel var också på fett bra humör, jag och Elin hängde hos dem innan historian. Hon och Max hade passgångstävling idag. Den slutade nästan med att Max hällde kaffe på Daniel för att vinna. Men han förlorade, det är jag vittne till. Sådetså. På historian gjorde vi inte heller mycket vettigt, tittade på slutet på filmen som jag inte sett början på och bestämde till klassens dag nästa vecka. Yes, vi ska vara i Hagaparken, nära och bra :) Engelskan tänker jag inte ens prata om. Blä. Jag kommer inte klara engelska c. Elaka Max =/

Jag ska snart gå och lägga mig tror jag :D Tänkte vara tidigt i skolan imorgon och göra klart religionen, och jag måste ju försöka få nån sömn iallafall..

Bara för att jag vann en piggilin idag. Och för att färgaffären mitt emot skolan säljer sprutor med tillbehör. Men det är nog mest för att vattnet inte hunnit bli varmt riktigt ännu.

Kommentarer
Postat av: Ina

jahaa, är det Därför? Jag har funderat hela kvällen på varför det är kallt i vattnet.. Tror du att det är för mycket luft kanske?

2007-06-08 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback