"Vad är det för lag vi har egentligen?"

Såklart jag tycker om dig ändå Elin, trots att du vägrar dyka upp när vi gör roliga saker =/

Haha, den här dagen har varit så jävla värdelös, jag har inte gjort ett skit =p Men det är väl så det ska vara när det är sommarlov gissar jag^^ Har bara gått och väntat på att klockan ska bli tre, vilket den faktiskt är snart :) Då ska jag ta mitt pick och pack och bege mig ner till kansliet och bli mobbad. Iallafall om alla är på samma humör som igår, då de kastade sten på mig och slängde iväg mina tofflor som sen blev överkörda av Ubbes bil när han kom.. =/ Jag förstår inte hur jag alltid hamnar i de situationerna ^^

Fan, nu kom jag på vad jag kunde gjort idag! Jag kunde ju bränt en massa sommarskivor.. Jaja, det är för sent att göra nu iallafall. Men jag har laddat upp en hel del bilder på bilddagboken, och det är ju bra. Eller nåt. Jag hade ju egentligen planerat för svampbobsmacksparty idag med Malin och Simon, men jag har inte orkat höra av mig så det blev inget av det :D


När jag såg att du torkade dig i ögonvrån kände jag att du brydde dig. På riktigt. Jag vet inte om det var pga vad jag sa, eller om det var pga vad du tänkte, men det spelar inte så stor roll. Och jag vet att jag inte sa så mycket och att allt rann ut i sanden för att jag vägrar vara svag, men för mig betydde det så jävla mycket. I mina ögon var jag modig ändå, trots att det fanns så mycket mer att säga. Så mycket mer som jag hade sagt om jag vågat visa mig svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback