Annas katt är också lite konstig (:

Det var länge sen jag skrattade så mycket som igårkväll. Ett helt dygn sen var det nog, eftersom vi skrattade hyfsat mycket i torsdags också :D Men det vi skrattade åt var nog mig och Felicia, konstigt nog.. Vi fick för oss att göra frisyrer på varandra, och ja.. Resultatet finns det ju delade meningar om, men jag tror Elin skrattade så hon höll på att dö =p Bildbevis kommer inte. Iallafall inte i den här bloggen. Vi lekte lite också, och spelade barnsliga spel. Det är roligt att Anna har en lillasyster på fyra år, det finns så kul saker att göra :D Vi målade även en teckning till Elin som inte var sådär jätteuppskattad.. Vi som kämpade så =/ Jag tycker iallafall den blev fin!

Elin skulle hinna med en buss som gick strax efter två tror jag.. Motvilligt följde vi med henne till busshållplatsen, men fick snällt gå tillbaka allihopa eftersom bussen kom för tidigt och hon därmed missade den. Då blev jag trött och la mig i Annas säng och låg där tills de kom hem efter de följt henne en timme senare till nästa buss. Då blev jag utkörd till vardagsrummet och sov där till halv elva. Då väckte jag Anna och Felicia =) Jag tror de blev jätteglada av det (:

Det var en spännande kväll igår, även om det periodvis blev lite jobbigt. Det var inget ni märkte av, och det var något jag fösökte skaka av mig. Jag lyckades till hälften, och den halvan är tack vare er :) Hade jag inte varit med er hade jag fallit, det vet jag. Ni håller mig över ytan <3

Kommentarer
Postat av: Fesse!

Bildbevis kommer i min blogg istället :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback