"Badar du?!"

Idag börjar vi med att säga GRATTIS!!! till världens bästa Johanna och världens bästa Elin! Nu är ni 18 och vuxna och jag och Felicia vet vad det innebär. Nu kommer ni vara jättemogna och jättetråkiga!   Så, det var dagens gratulationer som tog upp jättestor plats :D


Och jag blev precis asförbannad. Okej att jag visste att skolorna i Stockholm skulle ha lov olika veckor, och självklart har vi och S:t eriks gymnasium lov olika veckor. Vilket innebär att jag inte kommer ha tid att träffa varken Therese eller Johanna under lovet. Åååååååh jag blir så arg. Det är så jävla idiotiskt, vad fan tänker dom med? Tror dom att man bara har kompisar som går i samma skola eller vad? Och vad gör familjer med barn på olika skolor som har lov olika veckor? Om de ska åka till fjällen? Lycka till liksom. Jävla Stockholm.

Annars har det varit en bra dag. Jag har skrattat en massor, och jag blir helt enkelt på bra humör av att vara i skolan. Jag och Felicia har inte träffats sen i torsdags och hade en massa konstigheter för oss :) Och Max var tråkigt brun i ansiktet. 

Jag har en storebror och Felicia har en sparriiiiiissss.

Kommentarer
Postat av: fesse

Det kan aldrig gå så långt emellan när vi träffas, för då blir vi alldeles för knasiga :D

Postat av: Ina

haha ja, ni behöver få utlopp för era knasigheter varje dag.. när det byggs upp sådär blir det farligt :P

2007-03-12 @ 20:14:41
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback