Gunvald är så jävla cool.

Och vart fan är det fina vädret?! Någon (min pappa) har fått mig att hela veckan gå och längta till helgen för att det skulle bli så himla fint väder. Eh, jaha? Vart? Det är ju bara molnigt ute =/ Jag vill använda mina nya solglasögon!

Mja, det där udda som jag och Johanna skulle göra igårkväll blev det inget av.. Men vi hade roligt ändå! :D Vi impulsgick på bio, och för andra gången på ett år har jag impulsgått på en Beck-premiär. Först i somras med Fredrik när vi bestämde oss på eftermiddagen att se den, och så igårkväll när jag och Johanna bara åkte in och tog någon film som gick. När vi kom halv nio var det liksom 390 biljetter kvar :s Så vi satt fett bra. Och det var en ganska bra film, men kul att den handlade om tjejer som blev våldtagna påväg hem från tunnelbanan.. Jättekul att gå hem sen =/ Men jag kom hem levande inatt med!

Idag har mamma bestämt att hon och jag ska hitta typ glas och tallrikar som jag ska önska mig när jag fyller år.. Hon säger att det är bra att börja samla till jag flyttar hemifrån. Möh. Alla som känner mig vet att jag inte bryr mig ett skit om sånt där, jag skulle kunna ha alla glas olika, det skulle inte spela mig nån roll alls. Det vore iofs ganska coolt :o Men jag planerar att hitta ett Carlings också, och lite andra klädaffärer :) Förhoppningsvis kan jag muta mamma att betala också ^^,

Det är vår nu Hjärter Dam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback