"Jag behöver bara säga mutter"

Årets första solbränna. Lite iallafall ^^ Som säkert försvinner snart, men den finns där just nu. För jag har solat på balkongen. Det är inte alla gånger man gör det i mitten av mars :o Men fan, är det varmt så är det =)

Kvällen igår blev oerhört lyckad! Det började med att jag och Johanna skulle vara snälla mot Malin för att vi fick komma hem till henne, så vi tänkte baka. Problem ett: båda vi är nyttiga, så vi fick inte äta av varken kakan eller smeten. Problem två: vi var ganska stressade och bestämde att vi inte hann grädda den hemma hos Johanna. Vi ringde Malin och sa att hon skulle sätta på ugnen :D Den blev uppskattad iallafall (: Malin hade även en söt hund hemma, den var liten och len. Ehm. Och sen! Malin: Ska vi spela bowling? Jag och Johanna: eehm.. Här? I vardagsrummet..? Visst.. Det visade sig att Malin lånat ett Nintento Wii! Och satan i gatan vad roligt det var :D Vi spelade både tennis, bowling och baseball. Trots att jag inte var bäst var det faktiskt kul =) Nästan så jag är lite sugen på ett sånt. Kankse nåt att skaffa när man flyttar hemifrån en vacker dag :o

Och jag hade planerat att plugga psykologi idag. Jag tror inte det kommer inträffa, jag ska åka om mindre än två timmar. Jag kommer inte 'hinna'. Rättare sagt; jag kommer inte ta mig tid. Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback