Sprakvard och sprattagg!

Nu skulle man kunna tro att jag är bästa kompis med Inas mamma. Men det är jag inte. Fast man skulle kunna tro det. För jag är hemma hos Ina, och Inas mamma är också hemma hos Ina (öhm, ja.. hon bor ju här) men Ina är inte här. Inte Anna heller. För dom gick och handlade, och jag skonades. Jag slapp gå ner för backen och sen behöva gå upp för den igen. För jag ska inte äta av maten dom ska laga. Så nu sitter jag här i en lägenhet som inte är min, med en mamma som inte heller är min. Det lät jättekonstigt detdär, för varför skulle Inas mamma vara min liksom? I vilket fall så är hon inte det :)

Annars har Daniel varit besviken idag med.. Bleh, det är obehagligt när han är besviken, trots att man inte ska ta åt sig så gör man det =/ Men å andra sidan; det är väldigt befogat. Jag och Felicia avslöjade att vi har knäckt hans riktiga identitet, och han verkade ganska ställd.. Sen gav vi teckningen till Max som tyckte det var väldigt kul :D Och jag måste ju berätta om Daniels deal! Om 22 eller fler i gruppen har G och högre till sommaren ska han bjuda alla på godis, och om (jag minns inte hur många det var.. Var det 22 också?) har VG till sommaren ska han bjuda på godis plus en överraskning. Det blir spännande, och nåde den som sumpar det =p Fick veta att vi är 32 pers i våran svenskagrupp.. Jag har alltid trott att vi varit max 20 :s

Kommentarer
Postat av: fesse

Max blev inet bara glad, han sken upp ocskå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback