This will be over soon.

Det regnar ute. Jättemycket. Jag tycker inte det är så kul. Speciellt inte eftersom jag ska träna sen. Att det regnar just nu är väl egentligen bara bra, eftersom jag verkligen måste plugga. Men som jag inte alls känner mig motiverad till. Och jag som hade lovat mig själv att inte sitta med alla uppgifter kvar till söndag? Eh, jag är inte så bra på att hålla löften tror jag =/

Gårdagen spenderades hemma hos Elin tillsammans med en massa annat folk. Det var öppet hus eftersom hon fyllde år i måndags och hennes pappa fyllde år igår. Vi snodde två eniro-affischer och gav henne, tillsammans med en penna och ett mjölkpaket. Eller, ja, hon fick ju biljetter till Kvarteret Skatan i måndags också, men det kändes dumt att komma dit utan nånting :) Så där åt vi god mat och god tårta, umgicks och tittade på ett bildspel på datorn som det var sådär lagom smickrande bilder på.. Men det var trevligt, och jag var hemma hyfsat tidigt, eftersom de som var över 18 skulle ut. Möh. Hoppas ni hade trevligt iallafall :)

Haha, för övrigt har jag träningsverk i vaderna :D Det känns bra, eftersom jag satsar på att få en massa muskler i mina vader genom att göra tåhävningar varje dag. Dom igår tog alltså ^^,

Det enda positiva med att ha såhär mycket plugg är väl att tiden går så jävla fort för att man har så mycket att göra, och det är faktiskt bara två veckor kvar, sen är det lov igen. Men innan lovet måste vecka 13 komma. Och jag vill inte ha vecka 13. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback