Time to forget?

Man blir utmattad efter en hel dag i stan tillsammans med Therese. Hua ^^ Men har iallafall köpt ett linne och ett par ascoola trosor :D Vi hade det trevligt, förutom att jag hade jätteont i fötterna och vi båda var väldigt trötta. Att hon var trött förstår jag, hon hade bara sovit från tre till åtta, men att jag var trött.. Ett mysterium. Sov elva timmar inatt, och det lär bli tidig sänggång ikväll med. Har ingen ork i kroppen alls och vill bara sova sova sova.

Jag har egentligen ingenting att skriva.. Jag smakar äckligt i munnen av tzatzikin jag åt till middagen och jag funderar på att slå en signal till Johanna och checka hur hon mår, och kanske träffa henne. Men det kommer jag inte orka tror jag. Känns som den här kvällen kommer bli rätt värdelös, för jag kommer helt enkelt inte orka göra något.

Och jag önskar jag var som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback