And suddenly I become a part of your past.

Det kan väl iallafall regna ute..? Det skulle kännas så mycket enklare att sitta inomhus och plugga då. Möh. (nej, inte meter över havet. Nu kommer jag tänka på det varje gång jag skriver så..möh.)

Har egentligen inte så mycket att skriva, förutom att jag av hela mitt hjärta hoppas att brandövningen imorgon kommer vara under spanskalektionen. Max kom in under psykologin och förhörde oss vad vi skulle göra om det började brinna.. Sen sa han att det skulle bli brandövning den här veckan, och till Felicias grupp råkade han försäga sig, så vi vet att det kommer vara imorgon ^^, Snälla under spanskan, snälla snälla.

Jag sitter även och funderar över om det var idag mamma skulle jobba över.. Hon sa nåt igår om att hon skulle det och att jag skulle laga mat själv, men jag minns inte. Det var inte så mycket som gick in i mitt huvud igår.. Tänker nog ringa henne och be henne köpa hem choklad eller nåt, så jag kan plugga bättre. Iallafall inbilla mig att jag kan plugga bättre. (haha, nu ringde hon bara för det..)

Kommentarer
Postat av: fesse

vi får hålla tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback