Bryt ihop och kom igen.

Fyfan vilken dag.. Först nu kan jag tänka hyfsat ordentligt och andas normalt. Jag gick upp imorse och gjorde en plan på allt jag skulle hinna med idag, sen gick det inte längre. Det tog stopp när jag skrivit rubriken på religionsarbetet. Det gick inte, jag kunde inte och jag förstod inte. Allt blev för mycket helt enkelt och när jag försökte mig på nåt annat gick inte det heller. Samma totala tvärstopp där också. Det är först efter att mamma försökt hjälpa mig och gett mig lite idéer och jag fått sova i två timmar som jag kommit igång någorlunda. Men jag har gjort långt ifrån så mycket som jag tänkt mig men det tänker jag nästan strunta i faktiskt. Jag ska försöka strunta i det iallafall, och tycka att det är bra att jag börjat på religionen iallafall. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: fesse

hha, det var välsamma sak för mig, skulelplugga religion, men jag somnade mednas jag läste,han bara fem sidor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback