I can hear it tonight.

Det blev en tidig kväll idag, både jag och Therese var sjukt trötta.. Vi såg världens sämsta och konstigaste film (vilket inte är så förvånande när vi hyr film..) och gick på en lång lång promenad med hennes hund. Vi pratade om en massa bra saker och det kändes skönt för hon förstår det där med fotbollen speciellt bra. För hon vet hur det är. En dålig dag som slutade bra :)

Sånt här var det länge sen jag gjorde, och eftersom jag vill fördriva tiden lite så shoot:
Favorittidning: Sportdelen.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lars Winnerbäck, zinken 12 Augusti. Bland andra saker :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Ett linne.
Längd: 174 centimeter över marken.
Vikt: Inte den blekaste.
Byter gärna garderob med: Någon med bra klädsmak.
Byxa eller kjol: Byxa tack.
Senast utlästa bok: Haha, det var nog Det går an av Carl Jonas Love Almqvist i svenskan.. Men snart är The picture of Dorian Gray utläst :)
Mitt rum kan beskrivas som: Kaos.
Mig själv med tre ord (just nu): Fundersam, besviken och otillräcklig
Jag tränar: Fotboll..
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare eller dagisfröken.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Stämningen är väl inte på topp direkt, inget party i mitt rum inte!
Något jag absolut inte äter: Rotmos.
Kläder just nu: Jeans och linne.
Vad sa du senast: Ha så kul, hejdå!
Hur många kuddar sover du med: Tre.
Spelar du något instrument: Inte nu längre nej.
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dem.
Sparare eller slösare: Sparare säger vissa, snål säger andra.
Bästa film: Ja inte var det Farväl Falkenberg iallafall..
Har du några homosexuella vänner: Vän och vän..
Tror du på mirakel: Nej, men jag tror på ödet. Det är inte samma sak.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är nog ganska svårt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vem sa att jag ville ha barn?
Bio eller promenad: Promenad om det är någon trevlig typ att promenera med.
Är du kittlig: Beror på vem som kittlar.
Snarkar du: Enligt mig själv; nej. Enligt pappa; jag låter mysko.
Stjärntecken: Oxe.
Rädd för insekter: Om jag inte har koll på dem; ja.
Äckligaste insekten: Det vet jag inte.
Största svagheten: Det finns en hel del svagheter..
Det här är jag bra på: Sparka hårt i målstolpar.
Bästa bok: Jag vet inte riktigt.
Vad vill du jobba som: Inte den blekaste.
Chips, morötter eller godis: Chips är jag trött på, godis är jobbigt så det blir nog morötter..
Pizza eller hamburgare: Får man säga pass?
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Vet inte.. Blev lite sugen efter Fannys sjukt snygga tatuering faktiskt.
Stökigt eller välstädat (hemma): I mitt rum är det inte så städat, nej.
Gungar du på stolen: Oh ja.
Vilken hand håller du gaffeln i: Beror väl på vad jag äter. Vänster oftast.
Gillar du att sjunga: Inte när någon hör.
Anser du att du är stark: Inom- eller utombords?
Använder du knark: Inte vanligtvis, nej.
Kaffe, te eller inget: Inget.
Vad hade du på dig idag: Kläder.
Smink: Idag? Inte mycket du.
Vad använder du för skor just nu: Försöker gå in mina nya adidas. Jävla skavsår.
Favoritfärg på kläder: Om man ska se till min garderob; grå, vit eller svart..

Senaste person som?
Sov i din säng:
Eh, jag? Det vore obehagligt om någon sovit där medan jag var borta..
Du pratade med: Johanna.
Gick på bio med: Oj.. Det var nog Elin och Felicia när vi såg Se upp för dårarna. Det var länge sen.
Gick på stan med: Elin, Felicia, Anna och Ina.
Skällde på: Mig själv?

Senaste?
Låt du hörde:
Just nu: Lifehouse - come back down.
Film du såg: Farväl Falkenberg..
Mat du åt: Kassler med ris.
Kram: Therese.
Puss: Säg det.
Känslan: Senaste känslan? Alltså känslan jag hade innan den jag har nu? Lite för krångligt för mig det där..
Resa: Ehm, hem från Spånga station?
Glädje: Therese var orsaken, ja.
Dröm: Att jag höll på att dö.
Person du träffade: Pappa.
Personen du pratade i telefon med: Johanna.
Personen du fick sms av: Niklas. Tack och lov.
Gången du var utomhus: Nu ikväll.
Gången hela din familj åt middag tilsammans: Det var nog på min födelsedag, men då var det andra med också.
Saken du köpte: Godis, chips och dip till mig och Therese.

Om dig?
Namn:
Cecilia.
Ålder: Arton år faktiskt.
Sysselsättning: Eh, va? Trying to survive?
Hårfärg: Jag var blond förut. Det kommer tillbaka i sommar.
Ögonfärg: Grå, grön, blå. Vettefan.

Favorit?
Färg:
Vet inte.
Mat: Vet inte där heller.
Låt: Måste jag välja en?
Ämne: Engelska och svenska kanske.
Plagg: Gah, sluta.
Skor: Mina converse.
Ställe: Fotbollsplanen när allt fungerar. Annars min säng.

Allmänt?
Ska bli skoj:
Att se LW i höst igen.
Ska inte bli skoj att: Det är så långt dit.
Sparar till: Ett hyfsat liv.
Pålägg som gäller: Skinka kanske.
Önskar att jag var bättre på: Allt.
Dagens dryck: Mjölk.
Vad saknar du: Ska jag räkna upp allt får jag hålla på hela natten. Det orkar jag inte.
Tre band/artister: Yes, äntligen en lätt fråga! kent, Lars Winnerbäck och Lasse Lindh.
Vad har du gjort idag: Genomlidit en skoldag, sovit och umgåtts med Therese.
Brukar du svära mycket: Lagom.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror väl på vad jag ska göra.
Gillar du att slåss: Pass.
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Hur många timmar sover du per natt: Försöker väl komma upp i en sju-åtta på vardagar iallafall.
Vem är snyggast i världen: Ingen är snygg.
Vad är det för veckodag: Eh, fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback