I thought of you, the way you're gone.

Jag har seriösa planer för dagen. När jag klätt på mig och sådär bär det av in mot stan där jag inte ska demonstrera. Jag ska shoppa och byta en väska :) Känner mig fett pepp, och jag hoppas att ingenting förstör det bra humöret jag har. Sen innan träningen ikväll tänkte jag få lite plugg gjort. Typ börja med religionen, det skulle vara så himla skönt. Spanskan har jag helt gett upp nu, så länge jag får ett g i det kommer jag vara nöjd, med tanke på hur jävla korkad våran lärare är..

Och igår. Lite vänner kom hem till mig och jag bjöd på fika. Jag hade sagt att jag inte ville ha några paket, men dom hade inte riktigt lyssnat. Och ärligt talat gör det inget, för det jag fick var så oerhört klockrent, det var så himla mycket Cissi och det träffade rakt i hjärtat. Speciellt den guldiga asken från Felicia, jag vet inte om någon såg det men jag fick tårar i ögonen när jag insåg vad det var. Hon har suttit och skrivit små lappar med bra egenskaper som jag har och lagt i en ask som jag kan ta fram när jag är nere. Och jag har varit duktig och inte läst många alls. Så himla bra ni är. Allihopa <3

Har för övrigt skaffat bilddagbok. Om ni vill ha adressen och därmed ta del av mitt liv även i bilder kan ni säga till mig, antingen via msn, sms, ringa (öh, jaha?) eller bara fråga mig när vi ses så berättar jag gärna :)

Kommentarer
Postat av: fesse

på jul kasnke du får ännu mer lappar, eller du kasnke får massor med bilder från glada stunder :) eller så kasnke du får något annat

(och enj, felicia har ingen bra svenska)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback